Rebalancing in Utrecht - Rebalancing voor jou

Werkwijze:

 

Algemeen

Ik begin elke sessie met wat er nu het meeste aandacht vraagt en gebruik dat als uitgangspunt voor wat zich verder gaat ontvouwen tijdens de behandeling.

 

Hoe vaak?

De eerste +/- 3 sessies zijn vaak nodig om een goed 'team' te worden. Hoe vertrouwder het contact is hoe dieper of verder 'de reis' kan gaan.

Gemiddeld ervaren mensen zo rond de 12 sessies dat ze (een tijdje) willen stoppen. 

Sommigen spreken regelmatig af voor hun 'onderhoud' van lichaam en ziel.

 

Stoppen - en dan?

Na het stoppen van een langer traject stel ik voor een terugkom-sessie te plannen voor over 3 of 4 maanden. Je ontwikkeling houdt niet op en dit kan een mooie manier zijn om stil te staan bij waar je nu bent.

 

Het is altijd mogelijk om een enkele of meerdere sessies af te spreken rondom een bepaald thema of vraag - of 'gewoon' om op deze manier contact met jezelf te maken.


 

Afspraak maken

Voor meer informatie en

een kennismakingsgesprek

kun je mij bellen: 06 166 74 818

 

 

Technieken:

 

Massage

Verschillende technieken, zoals stretches, gewrichtsontspanning, diepe spier- en weefselmassage, zachte of stevige aanraking.

 

Zelfonderzoek

Vragen die je in contact brengen met wat je in je lichaam voelt. In je cellen zitten allerlei 'verhalen' en herinneringen opgeslagen. Het kan heel verrassend en verhelderend zijn wat je lichaam je vertelt. Het maakt niet zoveel uit hoe feitelijk 'waar' het verhaal is - door de beelden, woorden of gevoelens die opkomen aan het licht te laten ervaar je vaak een (blijvend) gevoel van bevrijding in die delen van je lichaam.

 

Bodyreading

We kijken samen naar je lichaam en je houding. Eenvoudige oefeningen of het overdrijven van een houding kunnen houdingspatronen duidelijk maken. Als je je bewust bent van wat (je met) je lichaam doet in een bepaalde situatie, geeft dat jou een keus om het anders te kunnen doen.

 

Ademhaling

Diepe en gerichte ademhaling helpt het lichaam om diepe spanningen los te laten. Fysieke pijn en emoties worden draaglijk als we in contact blijven met onze adem.

Ik werk op een zachte manier met adem, zodat je je bewust kunt worden van je ademhaling en deze haar balans terug kan vinden.